niedziela, 20 stycznia 2008

Siemka x]]]

Sorka że tak długo nie pisałam, ale jakoś nie znalazłam czasu :) Dziś jest niedziela 20.01 ale nie chciało mi sie iść do kościoła więc zostałam w domu;) W piątek pogodziłam sie z Dagmarą i założyłyśmy sie z dziewczynami: Ja, Iga, Beata, Agata, Dagmara, Sara, Kinga i Patrycja że mamy się nie kłucić do końca 5 klasy x]] Niewiem czy nam sie to uda, ale mam nadzieję że tak ;) A plany na jutro to gra w butelke na zadania, ale bedzie kabelek ;))Hmm.. teraz się wyżalam Przemkowi że niemam chłopaka i że jak najszybciej musze se go znaleźć bo już niedługo WALENTYNKI, ehh... mam mało czasu, słucham przygnębiającej muzy i obrzeram sie czekoladkami x[[ Niewiem nawet kogo, ale musi być starszy co najmniej o 2 lata, wyższy, przystojny, miły itd x]]

Brak komentarzy: